Vi nyter deilige høstdager i Bardu, det er så fantastisk deilig å være ute etter jobb🤩
Planen har hele tiden vært å få trent litt spor, men det går litt smått med meg. Alltid mer kos å trene rally liksom. Men i helgen fikk begge hundene gå hvert sitt spor. Ollie får bare slike korte spor, rett og slett fordi jeg er litt lat av meg🙈 Fredrikke får litt lengre, men ikke type prøvespor – kan tenke meg at vi gikk 150 meter. Dette sporet løste hun på en utmerket måte.
Det kjennes ut som om jeg begynner å klare å lese henne bittelitt bedre, starter hun å springe så er det bare å stå i ro til hun sakker ned og ringer seg inn igjen. Her er sporslutt-snutt (fremdeles helt nuts etter skanken😅)

