Vi koser oss veldig med å ha baby i huset, ingenting er vel bedre enn å ha en liten rakkerunge som ser skøyeraktig på deg og alltid er klar for litt fart og spenning? 🙂 Feks så er hun veldig flink til å aktivisere seg selv når jeg skal vaske litt klær på vaskerommet (stakkars gardina mi) 🙂

Harald har lagt skoene på tørk og de må nøye sjekkes ut (gudene må vite hvor den ene såla er blitt av) 🙂

Pernille er veldig glad i Mia og liker godt å ta seg en hvilkestund – men soving er for tenåringer assa 🙂

I dag forsøkte jeg å ta bilder ut på tur, men det er veldg vanskelig når alle tre hundene vil stå rett ved siden av meg hele tiden. Her lurer Pernille fælt på hva jeg har i hånda 🙂

Og her er alle mine vakre jenter, ikke noe bra bilde – men det enste bildet hvor alle tre er med 🙂

Herlige bilder av hundene, håper alt går bra hos dere.